بهترین سایت برای خرید ورودی از گوگل

فروش درون‌گرا به‌جای قطع کردن مشتریان بالقوه با طرح‌های محرک محصول، چالش‌ها، اولویت‌ها و علایق مشتری را در اولویت قرار می‌دهد. رویکرد مشتری مداری، نماینده فروش را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد قرار می دهد که منجر به مشتریان شاد و وفادار و روابط طولانی مدت می شود.


این با تکنیک‌های فروش قدیمی که به کانال‌های بازاریابی خارجی مانند تلویزیون، رادیو، و تبلیغات چاپی برای تبلیغ محصولات یا خدمات متکی هستند، متفاوت است. این تاکتیک‌ها ممکن است شامل تماس سرد، ارسال پست مستقیم و ارسال ایمیل باشد که یک محصول یا پیشنهاد خاص را به مصرف‌کنندگانی که ممکن است به پیشنهادات کسب‌وکار شما علاقه‌ای ندارند، باشد.


در حالی که تاکتیک‌های فروش خارجی هنوز هم می‌توانند برای برخی از کسب‌وکارها مؤثر باشند، مدل فروش ورودی به عنوان راهی برای کاهش هزینه‌های جذب مشتری و ایجاد خط لوله فروش پایدار در حال محبوبیت است. فروش ورودی بر ایجاد محتوای اطلاعاتی ارزشمند که با علایق شخصیت خریدار شما همسو باشد، و سپس استفاده از این محتوا برای جذب سرنخ های واجد شرایط به وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما تمرکز دارد. این منجر به نرخ بالاتر تبدیل فروش می شود و یک استراتژی مقرون به صرفه است که نتایج قابل اندازه گیری را در طول زمان به همراه دارد.


فروش ورودی همچنین از همان ابتدا بر ایجاد ارتباط قوی با مشتری متمرکز است. با به اشتراک گذاشتن محتوای باکیفیت، مانند پست‌های وبلاگ و ویدیو، تیم فروش شما می‌تواند خود را به عنوان متخصص صنعت معرفی کند و به خریداران احتمالی کمک کند قبل از اینکه حتی با فروشنده تماس بگیرند، درباره تصمیم خرید خود تحقیق کنند. این برخلاف تاکتیک‌های فروش قدیمی است، که در آن خریدار از ابتدای سفر به سمت خرید سوق داده می‌شود، اغلب زمانی که برای فروش آماده نیست. برای جزئیات بیشتر لطفا مراجعه کنید سفارش ورودي گوگل


یکی از بزرگترین موانع فروش ورودی، شناسایی فرد مناسب در سازمان برای فروش است. بسیاری از نمایندگان فروش در نهایت تلاش خود را با صحبت با فرد نامناسب در طول فرآیند خرید هدر می دهند، که نه تنها می تواند زمان را تلف کند، بلکه منجر به از دست رفتن فرصت ها برای شرکت می شود. با استفاده از ابزارهای هوشمندی فروش، مانند داده‌های هدف Bombora و محرک‌های فروش Cognism، می‌توانید فهرست سرنخ‌های خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که با مرتبط‌ترین افراد در مخاطبان هدف خود صحبت می‌کنید.


هنگامی که مرتبط ترین سرنخ ها را دارید، مهم است که آنها را در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان پرداخت کننده تبدیل کنید. با استفاده از یک پلتفرم ایمیل ویدیویی، مانند Yext، می‌توانید ویدیوهای شخصی‌سازی شده را با هر یک از تصمیم‌گیرندگان کلیدی به اشتراک بگذارید تا لمس شخصی‌تری ارائه دهید که روند فروش شما را تسریع می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که تیم شما وقت خود را تلف نمی‌کند. با استفاده از ایمیل ویدیویی ناهمزمان، می‌توانید معیارهای تعامل مانند کلیک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نرخ باز شدن را نیز دنبال کنید. این به شما این امکان را می دهد که مشتریان بالقوه و مشتریان را شناسایی کنید، معاملات را اولویت بندی کنید و آنها را به طور موثر در قیف فروش حرکت دهید.


Comments

Popular posts from this blog

DrugHub Market by WHM

Madurai Virundhu Restaurant

Led the Way Jocko Maniac